zaterdag 13 april 2019

Een tijd geleden

Ik weet het.

Het is bijna een jaar geleden dat ik iets heb gepost. Geen verhaal, geen dingen over mijzelf. Even helemaal niets.

Mijn excuses. Het laatste jaar is een beetje hectisch geweest.

Het afgelopen jaar heb ik een full-time baan aangeboden gekregen. Het was voor een jaar en het zal ook zo blijven. Per 1 september moet ik weer een andere baan hebben. Maar goed, het is weer een mooie werkgelegenheid geweest.
Een fulltime baan betekende wel dat ik mijzelf grotendeels heb moeten wegcijferen als het gaat om het schrijven van verhalen. Vaak ook omdat mijn hoofd te vol zat met de dingen die op die dag gebeurd waren en wat er de rest van de week mij nog stond te wachten.

Daarnaast ben ik niet alleen, maar is er iemand met wie ik ook van tijd tot tijd samen wil zijn. Of door wie ik soms ook gewoon wordt meegenomen om even het huis uit te zijn.

Dat gecombineerd met een fulltime iets zorgde ervoor dat ik vaak te weinig energie had om te schrijven. Zelfs niet op vakanties terwijl ik toch dan graag schrijf.

Langzaamaan komt het allemaal weer een beetje terug. De energie, mijn gedachten staan weer op een rij. Hoewel ik wel binnenkort zal moeten gaan beginnen met solliciteren, zal dit wel een fijne uitlaatklep zijn tussen de stressende periodes door.

Ik ben langzaam aan weer begonnen met schrijven. Het zal weer een tour zijn om alles op de rit te krijgen, maar zoals altijd komt het weer goed. Ik kan alleen maar leren van het verleden.

xxx'jes
Eszie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten