woensdag 2 oktober 2019

Nieuwe dingen

Ik ben sinds 2016 bezig met deze blog. Ik zou bijna willen zeggen dat dit het langste is wat ik heb gedaan, maar dat is zeker niet waar. Mijn 'werkzaamheden' op DeviantArt duurden vele jaren langer.

Maar, in de 3 jaar dat ik hier bezig ben, heb ik zeker niet stil gezeten. Zo veranderen er vele dingen, in smaak onder andere.




Eerst even smaak. Manlief is de oorzaak van het feit dat ik naar Metal neig. Ik ben geen hard-rocker, maar ik heb de muziek zeker weten te waarderen. Vele nummers van metal / rock hebben immers een verhaal, iets wat ik bij pop soms wel miste.

Zo ben ik begonnen met Metallica. (Ja, ik ga binnenkort ook naar S&M 2) Leerde ik AC/DC te waarderen en heb ik een soort van zwak voor Meatloaf. But the kicker now... Mijn man is naar Graspop geweest, zoals vaker, en kwam terug met super gave foto's van een Zweedse band. Een foto met een Great War Choir en een drummer die op een tank zit.

Voor degene die nu al weten over wie ik het heb, tof! Voor degene die nog steeds geen clue hebben... De band heet Sabaton en ik ben verliefd geworden op die groep. Waarom? Zij mixen rock/metal met geschiedenis. Muziek en geschiedenis is de beste mix die je kunt hebben. Ik heb zoveel meer geleerd! Zij hebben ook nog hun eigen kanaal met geschiedenis en Indy Neidell! ❤️(Ja, ik ben ook naar het tank museum geweest)

Favoriete nummers wisselen heel erg momenteel. Ik ben ingestapt met Red Baron & Bismarck. En sindsdien is het heel moeilijk kiezen tussen de nummers. Meest toffe van die gasten; hun laatste albums hebben ook een history edition en nu heb ik ook echt de history edition van Sabaton gekocht.

Andere nieuwe dingen:

  • Ik ben er achter gekomen dat school echt niets voor mij is. Ik focus nu meer op musea. Werk nu voor 2 verschillende musea en ik geniet er van. 
  • Zo probeer ik nu de stripreeks 7 Detectives volledig te krijgen. Het 'origineel' van de reeks 'Zeven' heb ik, evenals nummer 1. Nu de rest nog. 
  • Zo heb ik binnen een jaar tijd de reeks 'Dino's' volledig gekregen (en draag ik nu ook heel veel dino oorbellen) 
  • Ik speel nu ook Watch Dogs op de Wii U. Altijd al interessant gevonden en nu vind ik het ook echt super tof. (Jammer dat man lief het net zo gaaf vind en het soms 'vechten' is voor de controller ;) ) 
  • Hoop ik ook andere dingen te kunnen schrijven. Zoals ik al eerder vertelde, schreef ik veel fanfics over The Secret Show. Dit hoop ik zo snel mogelijk weer op te kunnen pakken. Daarnaast wil ik wat anders gaan proberen met Suske en Wiske (maar Behind the scenes blijft dan nog steeds bestaan) 

Dat was het voor nu wel weer. Hopelijk tot snel! 

xxx'jes
Eszie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten