woensdag 16 september 2020

Excuses

 Momenteel is er heel veel aan de hand in mijn privĂ© leven. Naast het feit dat ik eindelijk een vast contract heb (joepie, geen 0-uren meer!), betekent het ook dat ik wat meer aan het werk ben. 

Ook merk ik al een aantal maanden dat ik weinig focus heb. Dat begon al in de tijd van de Corona, maar toen heb ik er weinig aandacht aan gegeven. Misschien omdat ik even mijn gedachten moest verzetten naar het nieuwe normaal of dat ik even geen inspiratie had. 

Nu weet ik wel beter. Momenteel ben ik 6 maanden zwanger en is er dus nu van alles aan de hand. Zo probeer ik nog wel te schrijven, maar zoals ik al zei, mijn focus lijkt zo goed als verdwenen en lijkt het wel of ik nu alles nog moet regelen (niet alleen ik, maar ook mijn man, maar alsnog, zo voelt het wel) 

Dus ik heb even geen puf gehad om te schrijven, maar ik hoop dit zo snel mogelijk weer recht te kunnen trekken. Binnenkort kan ik met verlof en als het goed is hebben we het meeste tegen die tijd wel gehad, dus kan ik rustig aan doen. 

Hopelijk tot snel, met een nieuw verhaal! 

xxx'jes

Eszie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten