dinsdag 1 november 2016

All about me

Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Esther, Eszie for short.
Het kan zijn dat je deze post al eerder hebt gezien, maar ik heb besloten om alles weer opnieuw te doen. Dus een nieuwe lege blog en een vernieuwde post over mijzelf.

Ik zie mezelf als een nerd-girl, a proper one. Eentje die dol is op stripboeken, spellen, videogames, films en cartoons.

Ik heb in mijn leven al veel verschillende dingen gedaan. Verschillende studies en verschillende banen. Van een Primera tot musea. Altijd fijne collega's gehad en nooit spijt van mijn banen gehad.

Na 22 jaar heb ik mijn woonplaats opgegeven om met de liefste, geeky vriendje te gaan samenwonen. Volgend jaar gaan we trouwen. 

Nog een lijstje over mij:
  • Ik ben ook echt een blondine. Doe blonde dingen en heb zo mijn blonde momenten. Daarom verf ik mijn haren niet, heb ik altijd nog een goed excuus voor mijn acties ;)
  • Mijn verslaving/hobby zijn stripboeken. Al sinds mijn tiende ben ik bezig met het verzamelen van Suske & Wiske albums en ik koop ze nog steeds. Heb naast de genummerde edities ook reclame edities en buitenlandse edities.
    Daarnaast lees ik ook graag andere stripboeken, misschien dat ik in de toekomst daar over ga praten
  • Bordspellen en videospellen vind ik ook leuk om te spelen. Zelf heb ik een Wii, Wii U, N3DS, GameCube en natuurlijk de apps en pc spellen. 
Lijst van favoriete dingen: 
  • Videogames: Plants vs Zombies, RCT, Professor Layton, Lego Dimensions
  • Muziek: Metallica, rock, country, pop. 
  • Film: Marvel films, V for Vendetta
  • Series: Futurama, NCIS, CSI, Danger Mouse. 
  • Bordspel: Terraforming Mars, Ticket To Ride, Qwixx

Ik denk niet dat er meer over mij is wat echt belangrijk is. Binnenkort post ik een overzicht met wat ik hier wil posten.

Liefs,
Eszie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten